دوره آموزشی تفریحی محیط بانان زیستگاه های یوزپلنگ آسیایی برگزار می شود

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: دوره آموزشی تفریحی محیط بانان زیستگاه های یوزپلنگ آسیایی مهرماه سال جاری برگزار می شود.

پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی برای آشنایی هرچه بیشتر محیط بانان زیستگاه های یوزپلنگ با سایر زیستگاه ها، ایجاد انگیزه، تبادل تجربیات، دوره آموزشی – تفریحی را در مهرماه سال جاری برگزار می شود.

این دوره آموزشی که در سال های ۸۹، ۹۰ و ۹۱ نیز توسط این دفتر برای محیط بانان زیستگاه های ده گانه یوز اجرا شده بود با استقبال بسیار خوبی از طرف محیط بانان و مسئولین همراه شد که امسال نیز با برنامه ریزی صورت گرفته این دوره برگزار می شود.

در این اردوی آموزشی تفریحی که با حضور کارشناسان دفتر پروژه یوزپلنگ برگزار می شود، شرکت کنندگان با سایر مناطق تحت حفاظت، رفتار آثار و نمایه های دیگر گونه ها و اکوسیستم های موجود از نزدیک آشنا می‌شوند و از هریک از زیستگاه های ده گانه یوز یک نفر برای شرکت در این اردو انتخاب خواهد شد.

دوره مذکور از تاریخ ۱۳۹۲/۶/۷ لغایت ۱۳۹۲/۷/۱۲ و با همکاری ادارات کل محیط زیست استان های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران برای بازدید از پارک ملی توران، مشهد مقدس، پناهگاه حیات وحش میاندشت، پارک ملی گلستان، پناهگاه حیات وحش میانکاله و دشت ناز ساری برگزار می شود.

+4
0
  

2 دیدگاه

  1. یاسین رحمانی می‌گوید:

    نیایش روز محیط بان، به زبان مهندس عباس میرزاکریمی، محیط بان دماوند

    http://mohitbanedamavand.ir/archives/336

    موافقم / مخالفم Thumb up 0 Thumb down 1

  2. محیط بان می‌گوید:

    سلام به عنوان یک محیط بان که در یکی از زیستگاههای یوز خدمت می کنم خیلی دوست دارم در این دوره شرکت کنم

    موافقم / مخالفم Thumb up 1 Thumb down 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>