با حکم قاضی ۱۶ حلقه چاه غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هرمد پلمپ شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت:با پیگیری های انجام شده توسط اداره محیط زیست شهرستان لارستان و با همکاری و توجه ویژه مقامات قضایی شهرستان بندر خمیر واقع در استان هرمزگان، ۱۶ حلقه چاه غیرمجاز حفر شده در منطقه حفاظت شده هرمد پس از سال ها پیگیری حقوقی پلمپ گردید.

مهندس ابراهیمی کارنامی  افزود: این چاه های غیرمجاز با پروانه های صادره از سوی امور آب بندر خمیر که بدون کسب نظر اداره حفاظت محیط زیست اقدام به صدور مجوز نموده بودند حفر شده بود اما با پیگیری اداره محیط زیست شهرستان لار در بندر خمیر، مسلوب المنفعه و از ید متصرفین خارج گردید.

چاههای فوق طی سنوات گذشته بر خلاف قوانین و مقررات به دلیل شرایط خاص جغرافیایی از جمله واقع شدن در استان هرمزگان و بعد مسافت طولانی از پاسگاه محیط بانی، حفر شده بودند.

+1
0
  

1 دیدگاه

  1. مجتبی می‌گوید:

    عجب شعاری
    شهرستان گراش ۱۵ کیلومتر فاصله داره با شهرستان لار ولی تا حالا هیچ توجهی به چاه های غیر مجاز انجام نمیدن
    منطقه کاوند که بین شهرستان گراش و لار قرار داره تقریبا ۲۰ تا حلقه چاه غیر مجاز وجود داره چرا با این افراد برخورد نمیکنید؟

    پر طرفدار Thumb up 4 Thumb down 1

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>